Gmina Inowrocław chce uruchomić komunikację podmiejską

Gmina wiejska Inowrocław chce zorganizować siatkę połączeń autobusowych, które skomunikują leżące na jej terenie miejscowości z miastem Inowrocław. Założenie wygląda dość ambitnie, bowiem uruchomionych ma zostać łącznie 12 linii.

 

Gmina chce zlecić realizację przewozów od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku zewnętrznemu podmiotowi. Dlatego Urząd Gminy rozpisał stosowny przetarg.

 

Propozycja linii komunikacyjnych:

D – Sławęcinek – Inowrocław – Komaszyce – Balczewo – Turzany

G – Sławęcinek – Inowrocław – Łojewo – Góra – Karczyn

G1 – Inowrocław – Jacewo – Komaszyce – Góra – Karczyn

K – Inowrocław – Sójkowo – Cieślin – Kościelec

O – Inowrocław – Gnojno – Kłopot – Jaksice – Sławęcinek – Inowrocław

P1 – Sławęcinek – Inowrocław – Tupadły – Krusza Zamkowa – Piotrowice – Sławęcinek

P – Jaksice – Inowrocław – Tupadły – Krusza Zamkowa – Piotrowice – Jaksice

R – Inowrocław – Borkowo – Radłówek – Sławęcinek – Jaksice

T1 – Inowrocław – Słońsko – Marcinkowo – Turzany

T- Turzany – Słońsko – Orłowo – Gnojno -Sławęcinek

X – Inowrocław – Batkowo – Cieślin – Sławęcinek

T2 – Inowrocław – Słońsko- Turzany – Jacewo – Inowrocław.

 

Wykonawca usługi dla gminy Inowrocław powinien posiadać przynajmniej 14 autobusów, nie starszych niż z 2003 roku. Nie musi być to zatem specjalnie nowy tabor. Autobusy duże muszą pomieścić przynajmniej 75 pasażerów i w ramach zlecenia wykonać łącznie ponad 201 tys. wozokilometrów. Średnie powinny posiadał 39 miejsc dla pasażerów i pokonać ponad 150 tys. wozokilometrów. Małe zaś muszą pomieścić minimum 20 pasażerów i przejechać prawie 132 tys. wozokilometry.

 

Gmina Inowrocław na dofinansowanie przewozów planuje przeznaczyć w przyszłym roku nieco ponad 1,7 mln zł.

 

Oferty zainteresowanych przewoźników przyjmowane są do 10 listopada.