Poczta Polska będzie obsługiwać internautów poza kolejnością

Fot: Poczta Polska

Fot: Poczta Polska

Coraz więcej instytucji wdraża rozwiązania typu ,,fast track”, które umożliwiają szybszą obsługę z wykorzystaniem zdobyczy techniki. Do nich dołącza Poczta Polska oferując specjalne dedykowane okienka dla użytkowników systemu Elektronicznego Nadawcy oraz platformy Envelo. Takie okienka otwiera wiele Urzędów Pocztowych, w tym także duży odsetek bydgoskich.

– Poczta Polska stawia na cyfrowe rozwiązania. Spółka chce być nadal jednym z liderów rynku KEP w Polsce. W związku z tym oferujemy cały szereg usług i rozwiązań, które gwarantują sprawną i wygodną obsługę przesyłek. Jednym z takich rozwiązań jest Paczka+. Do końca roku wszyscy, którzy nadadzą Paczkę+ przy wykorzystaniu aplikacji elektronicznej otrzymają dodatkowy rabat. Usprawnienie obsługi paczek nadawanych w formie elektronicznej przez klienta to kolejne korzystne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

 

Z usługi będą mogli skorzystać chcący odebrać przesyłkę w punkcie pocztowym oraz nadać paczkę. Co istotne, nadając przesyłkę nie musimy drukować naklejek, bowiem możemy takową otrzymać w placówce przy nadaniu.