Bydgoszczanie mają zapłacić najwięcej za promocję województwa

Samorząd Województwa chce, aby przy dofinansowaniu ze środków unijnych zorganizować wspólną kampanie reklamową województwa kujawsko-pomorskiego na targach krajowych i międzynarodowych. Koszty udziału w tym projekcie nie będą jednak równe.

Urząd Marszałkowski przygotował program wspólnej promocji turystycznej wart ponad 665 tys. zł. 85% kosztów promocji pochodzić będzie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 15% podzielone będzie zaś pomiędzy partnerów projektu.

 

Miasto Bydgoszcz do programu turystycznego będzie musiało dopłacić prawie 26 tys. zł, Toruń zaś tylko niecałe 17 tys. Samorząd Województwa swój wkład wycenił na lekko ponad 9 tys. Pozostali partnerzy tego projektu to Miasto Grudziądz, Miasto Inowrocław, Miasto Nieszawa i powiat nakielski.   Ten ostatni partner będzie musiał dopłacić ponad 18 tys. zł, czyli więcej od Torunia.

 

W środę decyzję o przystąpieniu do tego projektu podjąć ma Rada Miasta Bydgoszczy. Zapewne część radnych będzie miała wątpliwości, czy mimo największego wkładu Bydgoszcz uzyska największe wartości promocyjne. Praktyka pokazuje bowiem, że z tym bywa różnie.