W Bydgoszczy pojawiło się dzisiaj 20 bilbordów reklamujących bydgoską firmę PESA oraz cukiernie Sowa. Jest to początek wspólnej promocji samorządu i firm które mają wpływ na rozwój Bydgoszczy.
Dla nas wspieranie rozwoju Bydgoszczy jest bardzo ważne – zapowiedział na spotkaniu z prezydentem Rafałem Bruskim Tomasz Zaboklicki prezes PESA Bydgoszcz. Poinformował on, że PESA stara się aktywnie eksponować to w jakim mieście działa – Nasze filmy reklamowe rozpoczynają się od pokazania Bydgoszczy – wyjaśnia Zaboklicki.
Bilbordy pojawiły się na trasach przelotowych przez Bydgoszcz – Chcemy, aby przejeżdżający wiedzieli, że te firmy są z Bydgoszczy – powiedział prezydent Rafał Bruski. PESA i Sowa promowania będą przez dwa tygodnie. Następnie rozpocznie się promocja kolejnych partnerów miasta – firmy Unilever Polska i Neupack Polska.
Miasto bydgoskie firmy reklamować będzie także komercyjnie w portalu biznesowym Gazety Wyborczej. Prezydent zapowiedział, że jeżeli efekty tej inicjatywy będą zadowalające to w planach jest także promocja na terenie innych miast regionu i Polski.
1+1 = 3 Razem możemy więcej – to hasło przewodnie tej akcji.