Radna chce aby Inowrocław zdobył Facebooka



Liczące prawie 80 tys. miasto Inowrocław póki co nie ma oficjalnego FanPage w serwisie Facebook. Co prawda istnieje wiele amatorskich stron, jednakże żadna z nich nie nosi statusu oficjalnej Urzędu Miasta Inowroclawia.

Użytkownicy internetu chętniej sięgają po luźne w formie informacje wyświetlające się na ich koncie na Facebooku niż do suchych informacji na oficjalnej stronie internetowej urzędu. Można byłoby publikować ważne informacje np. o utrudnieniach czy awariach, o ciekawych imprezach czy inicjatywach – interpelowała na wczorajszej sesji Rady Miejskiej radna Magdalena Łośko.

 

Z tej formy kontaktu z mieszkańcami od dobrych trzech lat korzystają władze Bydgoszczy. FanPage grodu Kazimierza Wielkiego polubiło już prawie 6,5 tys. internautów. Mieszkańcy dzięki temu mogą się dowiedzieć o najważniejszych wydarzeniach z miasta, wyrazić o nich opinie,

W moim przekonaniu jest to dobry sposób, aby budować markę miejską i pozytywny wizerunek miasta. To tani i skuteczny sposób komunikowania się z mieszkańcami, który jednocześnie może promować miasto – dodaje radna Łośko.