Remondis tłumaczy: Mamy stale przeciążone linie

Fot: Maschinenjunge

Po skargach naszych czytelników skierowanych do firmy Remondis za pośrednictwem Urzędu Miasta, firma odnosi się do nich.

Prezes firmy Remondis problemy z dodzwonieniem tłumaczy przeciążeniem linii telefonicznej, która ma być cały czas obsługiwana przez 10 pracowników. Gdy jednocześnie telefonuje więcej osób, to pojawiać ma się problem z dodzwonieniem.

 

Co do kwestii odbioru żółtych i zielonych worków z posegregowanymi śmieciami częściej niż co 28 dni. O takiej możliwości informują ulotki wydane przez ratusz, a także oficjalna strona internetowa Urzędu Miasta. Ma to się odbywać w przypadku, gdy mieszkańcy mają problem z gromadzeniem worków z odpadami przez tak długi czas.

 

Remondis odpowiada, że jest taka możliwość, ale tylko i wyłącznie w przypadku zwartej zabudowy. Taka odpowiedź zapewne nie usatysfakcjonuje wszystkich naszych czytelników.

 

W międzyczasie docierają do nas informację o kolejnej kwestii, która nie wszystkim bydgoszczanom się podoba. Mianowicie, częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych zależna jest od tego, czy nieruchomość zamieszkuje jedna czy więcej rodzin. W przypadku większej ilości rodzin śmieci odbierane są co tydzień (przy jednej rodzinie co 2 tygodnie). Dochodzi jednak w praktyce do tak absurdalnych sytuacji, że dwie osoby są w niektórych przypadkach traktowane jako dwie rodziny i tam śmieci odbierane są co tydzień, natomiast 5 osób które deklarowały się jako jedna rodzina, na odbiór odpadów muszą czekać dwa razy dłużej.