Jak wynika z raportu przygotowanego przez Press Service w kwietniu o Zawiszy media za dużo nie pisały mimo, że w pierwszych dniach maja bydgoski zespół walczył o Puchar Polski. Popularność Zawiszy ma duży wpływ na promocję miasta Bydgoszczy.
Najpopularniejszy w kwietniu był Lech Poznań o którym tradycyjna prasa napisała 1300 publikacji, zaś w internecie było ich 1498. Druga była Legia Warszawa, przed Wisłą Kraków i Śląskiem Wrocław.
Piątą lokatę pod względem popularności w mediach uzyskało Zagłębie Lubin, czyli rywal Zawiszy w meczu pucharowym, który walczył w lidze o utrzymanie. O Zagłębiu napisano 1131 publikacji w prasie i 1290 w internecie.
Zawisza był dopiero ósmy, tuż za drugim beniaminkiem Cracovią Kraków. W prasie o Zawiszy napisano 1081 razy, a w internecie 1103. Co ciekawe Zawisza lepiej wypadł pod względem internetowym od Cracovii, gorzej zaś minimalnie od dziewiątej w tym rankingu Jagielloni Białystok.
W kolejnym wydaniu rankingu Press Service dowiemy się, czy zdobycie 2 maja historycznego Pucharu Polski zwiększyło popularność Zawiszy, ciężko jednak liczyć, że bydgoski zespół znajdzie się powyżej Lecha, Legii czy Wisły.