Czy na promocję tych wpisów ratusz powinien wydać prawie 2 tys. złotych?

W ostatnim czasie Fan Page bydgoskiego ratusza zdecydował się promować płatnie kilka wpisów, w których pojawiały się nazwisko jednego z kandydatów Platformy Obywatelskiej na posła.

Chodzi tutaj o publikacje na stronie bydgoszcz.pl:

,,Dodatkowe 70 mln dla Bydgoszczy” – http://www.bydgoszcz.pl/miasto/aktualnosci/aktualnosci-2015-pazdziernik/Dodatkowe_70_mln_dla_Bydgoszczy.aspx

 

Dobre wiadomości dla miasta przedstawia minister Paweł Olszewski. Za płatną promocję tego wpisu miasto zapłaciło 600 zł.

 

,,Przebieg ważnych dróg uporządkowany” – http://www.bydgoszcz.pl/miasto/aktualnosci/aktualnosci-2015-pazdziernik/Przebieg_wa_nych_dr_g_uporz_dkowany.aspx

 

Swoją opinie wyraża tutaj także poseł Olszewski. Miasto zapłaciło za promocję wpisu 293,26 zł

 

,,Umowy podpisane czas na projekt i budowę” – http://www.bydgoszcz.pl/miasto/aktualnosci/aktualnosci-2015-pazdziernik/Umowy_podpisane__czas_na_projekt_i_budow_.aspx#1

 

Jednym z głównych bohaterów tej publikacji także jest minister Olszewski. Koszt 936,21 zł.

 

 

Ratusz na Facebook-u promował płatnie także wpisy ,,Oficjalnie otwieramy Dworzec PKP” za 236,50 i zł oraz na przełomie września i października ,,Wyrównana Walka lizy się każdy głos” zachęcający mieszkańców do głosowania w budżecie obywatelskim – koszt 500 zł.

 

Czy tego typu wpisy powinny być w taki sposób promowane, ocenę pozostawiamy państwu.