Codziennie w mediach pojawia się około 20 tys. publikacji na temat 18 miast wojewódzkich. Specjaliści z Press Service szacują, że daje to ekwiwalent reklamowy w pierwszych trzech miesiącach 2015 roku w wysokości 5,7 mld zł.
Oczywiście miasto miastu w mediach nierówne. Najwięcej publikacji dotyczyło Warszawy – ponad 364 tys., w przypadku drugiego Poznania jest to zaledwie połowa tego wyniku. Bydgoszcz znalazła się na 9-tej pozycji z wynikiem 64 tys i 999 publikacji medialnych. Szacuje się, że mogło to przynieść miastu korzyść reklamową wartą 202 mln zł.
O Bydgoszczy najwięcej pisały zdecydowanie media regionalne. Ponad 47 tys. publikacji ukazało się w interencie, w prasie drukowanej zaś niecałe 13 tys. publikacji.
W tytułach publikacji Bydgoszcz pojawiła się 379 razy.