We wtorek, 25 kwietnia Inowrocławska Lokalna Organizacja Turystyczna zaprasza wszystkich zainteresowanych turystyką do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach pn. „Lokalne marki turystyczne w Konstelacjach dobrych miejsc”.
Warsztaty poprowadzą praktycy z Fundacji Best Place, którzy specjalizują się w marketingu terytorialnym. Pomogą oni zdefiniować unikalną propozycję destynacji, czyli unikatowego w skali województwa produktu turystycznego Inowrocławia i Kujaw Zachodnich.
– Na bezpłatne warsztaty zapraszamy przedstawicieli obiektów hotelowych i sanatoryjnych, przedstawicieli samorządów terytorialnych z wydziałów promocji i turystyki oraz przedsiębiorców zainteresowanych współpracą na poziomie rozwoju turystyki w regionie. Spotkanie realizujemy w ciekawej formie, a wnioski pozwolą na spójne i konsekwentne kreowanie wizerunku Inowrocławia i Kujaw Zachodnich na tle innych obszarów województwa kujawsko – pomorskiego – mówi Adriana Herrmann, dyrektor biura InLOT.
Spotkanie odbędzie się w Sali Astralnej Hotelu Bast (III piętro), przy ul. Królowej Jadwigi 38 w Inowrocławiu, we wtorek, 25 kwietnia 2017 r. o godz. 10. Zakończenie warsztatów planowane jest na godzinę 16.
Swój udział można zgłosić wypełniając e-formularz: https://goo.gl/forms/0eP30jlJH0V32zot2.
Warsztaty organizowane są przez Inowrocławską Lokalną Organizację Turystyczną we współpracy z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną. Zadanie współfinansowane jest ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.