Bydgoska branża turystyczna stawia sobie ambitne cele

Fot: Bartosz Bieliński

Fot: Bartosz Bieliński

Z roku na rok odnotowujemy wzrost liczby turystów przyjeżdżających do Bydgoszczy, natomiast coraz więcej naszych gości daje do zrozumienia swój zachwyt pobytem nad Brdą. Cały jednak czas zdajemy sobie sprawę, iż jest jeszcze wiele przed nami do zrobienia, aby w pełni wykorzystać potencjał turystyczny Bydgoszcz. Rok 2018 ma szansę stać się przełomowy na tym polu.

W kwietniu Bydgoszcz gościć będzie na zaproszenie Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej oraz Polskiej Izby Turystyki touroperatorów, czyli przedstawicieli firm organizujących wycieczki dla zagranicznych turystów. Spodziewać możemy się organizatorów wypoczynku dla mieszkańców różnych części świata. Będzie to okazja, aby przekonać ich do bydgoskich produktów turystycznych i zachęcić do podjęcia współpracy.

 

Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna chce, żeby ta wizyta przyniosła jak największe owoce, stąd też w najbliższym czasie planowane są warsztaty dla przedsiębiorców działających w branży turystycznej, aby mieli oni szansę przekonać do siebie touroperatorów. W praktyce może przełożyć to się na jeszcze większy ruch turystyczny w Bydgoszczy.

 

Trwają również prace nad utworzeniem odpowiadającego dzisiejszym standardom portalu turystycznego, który pozwalałby np. bezgotówkowo zamówić w Bydgoszczy lub okolicy nocleg.