Kto potrzebuje gadżetów reklamowych?

Gadżety reklamowe są jednym z elementów, które pomagają ukształtować wizerunek firmy. Z ich pomocą, budowane są pozytywne relacje z otoczeniem. Niosą ze sobą wiele korzyści i żadna firma nie powinna ich lekceważyć, prowadząc marketing. Gadżety reklamowe pozwalają zwiększyć przewagę nad konkurencją. Takie upominki mogą sprostać wielu potrzebom, dlatego właśnie mają spory potencjał. Forma takiej reklamy istnieje już bardzo długo.

Głównym zadaniem wręczania upominków obecnym, przyszłym klientom i parterom w biznesie, jest budowa wizerunku. Odchodzi się przy tym od reklamy masowej i stawia na indywidualność. Przy takiej reklamie ważne są relacje bezpośrednie. Pozwala ona tworzyć rozpoznawalną markę, to jedno z bardziej skutecznych narzędzi, zwiększających sprzedaż danych produktów. Klient, który korzysta z upominku reklamowego, zapoznaje się z marką i utrwala jej znajomość w świadomości. Takie gadżety, zawsze przyciągały klientów, do dzisiaj marketerzy je doceniają i korzystają z nich. Przede wszystkim odznaczają się wysoką skutecznością w całym procesie budowania wizerunku firmy. Klienci często wybierają produkty, które znają, chociażby z gadżetu reklamowego, niż firmę całkowicie nieznaną, dlatego warto w taką formę reklamy inwestować.

 

 

 

Zalety takich upominków:

-Skrócenie dystansu między naszą firmą a klientem. Gadżet staje się pretekstem, do nawiązania rozmowy, można wtedy dać wizytówkę, przedstawić ofertę firmy.-Praca staje się efektywniejsza. Gadżet skraca czas, w jakim nawiązujemy relację z klientem.

-Polepszenie relacji z klientem, który poprzez podarowanie upominku, poczuje się ważny i poprawi się jego samopoczucie. Wpłynie to na jego wybory zakupowe i zwiększy prawdopodobieństwo, wybrania produktów nasze firmy

.-Dobrej jakości gadżety mogą być synonimem całej naszej działalności.

-Zyskanie nieformalnych ambasadorów marki (na przykład klient, który korzysta z breloczka czy długopisu z naszą reklamą). Zwiększa się krąg ludzi, którzy poznają naszą markę.

-Integracja i motywacja pracowników, którzy podchodzą do nich entuzjastycznie.

 

Jak dobrze wybrać i zamówić gadżety?

-Jeśli zamawiamy gadżety przez agencję marketingową, warto ją poznać i podać jej własne pomysły.-Zastanawiamy się nad rodzajem gadżetu, stosownym do prowadzonej działalności.

-Zapoznajmy się z ofertami firm na rynku i czytamy o nich opinię w internecie. Nie zawsze szybki wybór, ze względu na cenę i dostępność produktów, jest trafny.

-Gdy zamawiasz, większą ilość gadżetów, możesz negocjować cenę.-Dbaj o jakość upominków, zanim zamówisz, poproś firmę o ich próbki. Pamiętaj, iż są one wizytówkami firmy.

 

Najpopularniejsze gadżety lubiane przez klientów:

Smycze reklamowe z karabińczykiem i logo (idealny gadżet na targi i konferencje).

– Parasole reklamowe (ich plusem jest duża powierzchnia na reklamę, przydatność i wrażenie wartościowego produktu).

– Pendrive (często wykorzystywany, bardzo pożyteczny upominek).

– Powerbank (także bardzo pożyteczny dla wszystkich odbiorców).

– Eleganckie czekoladki z umieszczonym logo (upominek idealny dla osób lubiących klasykę i styl).

– Miarki, narzędzia (w przypadku kierowania swojej oferty do firm budowlanych).

– Koszulki (odpowiadają szerokiemu gronu odbiorców).

– Długopisy reklamowe (ich zaletą jest to, iż można je wszędzie zabrać i często się ich używa).

 

 

Daicon Sp. z o.o. Sp. k.

UL. OKONIOWA 9 /66

91-498 ŁÓDŹ, Polska

NIP: 7262552678

Strona WWW: https://gadzety-reklamowe.com/