Centrum Bydgoszczy ma swojego Facebooka



,,Centrum Miasto”to nowy profil na Facebook-u, który będzie głównym źródłem informacji na temat wydarzeń, które odbywają się w centrum naszego miasta, ale też oferty handlowej działającej tam podmiotów. Profil powstał z inicjatywy Menedżera Starego Miasta i Śródmieścia Macieja Bakalarzyka. Wpisuje się on w pomysł zbudowania świadomości wielkiego centrum handlowego.

O swojej wizji Maciej Bakalarczyk mówił już kilka miesięcy temu. ,,Centrum Miasto” potraktujmy jako duże centrum handlowe, gdzie można pójść do restauracji, ale też na zakupy, gdzie dużo się dzieje. Mówimy o centrum obejmującymi obszar Starego Miasta, ale też części ulicy Długiej i Dworcowej. Docelowo powstać mają materiały prezentujące ofertę ,,Centrum Miasto”, pierwszym krokiem w tym kierunku jest utworzenie profilu na Facebook-u.

 

– Ma on nie tylko pokazywać aktualną ofertę handlową i gastronomiczną, ale także promować wydarzenia kulturalne i historię tego wyjątkowego obszaru. Czasem o ciekawych wydarzeniach dowiadujemy się zbyt późno, a na interesujące miejsca natrafiamy często przypadkiem. Ten profil ma powoli zacząć to zmieniać – opowiada o profilu w mediach społecznościowych Maciej Bakalarczyk.

Na obszarze umownie nazwanym ,,Centrum Miasto” odbywać będą się niedziele handlowe, paradoksalnie w dni ustawowo wolne od handlu. Bakalarczyk liczy, że z powodu zamknięcia galerii handlowych w te dni, wielu bydgoszczan przybędzie na starówkę. Inicjatywę wspierać ma Miasto Bydgoszcz, chociażby poprzez instytucje kultury, oferując w te dni ciekawą ofertę kulturalną. Pierwsza niedziela handlowa w ,,Centrum Miasto” planowana jest na 7 kwietnia.

Profil ,,Centrum Miasto” – https://www.facebook.com/Centrum-Miasto-945530665656972/