Od 2 listopada w wyniku uzgodnień między rządem i samorządami, administracja publiczna przechodzi na tryb zdalny. Urząd Miasta Inowrocławia zamierza nadal jednak obsługiwać mieszkańców, w przypadku chęci osobistej wizyty w ratuszu musimy się jednak umówić, ze względów bezpieczeństwa. Inowrocławski magistrat zachęca do załatwiania spraw drogą zdalną lub korespondencyjną.
Urząd Miasta Inowrocławia realizuje sprawy w formie korespondencyjnej, telefonicznej lub elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych e-PUAP (www.epuap.gov.pl) oraz mailowo poprzez adres: urzad@inowroclaw.pl. Dostosowując się do nałożonych zasad bezpieczeństwa, kontakt bezpośredni możliwy jest po uprzednim telefonicznym umówieniu się.
Adresy i numery kontaktowe do wszystkich komórek organizacyjnych znajdują sięw Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Inowrocławia (www.bip.inowroclaw.pl). Korespondencję tradycyjną można składać do skrzynki podawczej w budynku przy al. Ratuszowej 36 w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
.