Sobota 31 października będzie ostatnim dniem w tym sezonie Bydgoskiego Roweru Aglomeracyjnego, wraz z którym kończy się umowa Bydgoszczy z operatorem systemu BikeU Pierwotnie planowano rozpisać wieloletni przetarg, który uwzględniłby plany rozwoju BRA o kolejne stacje, chociażby zapowiadane w dzielnicach zachodnich, po zakończeniu modernizacji ulicy Grunwaldzkiej. Epidemia COVID-19 te plany jednak krzyżuje, bowiem spada zainteresowanie rowerem miejskim mieszkańców, takie tendencje odczuwają wszystkie duże miasta, które prowadziły rowery miejskie.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej zamiast nowej wieloletniej umowy chce przedłużyć funkcjonowanie BRA o rok, do końca października 2021 roku, wówczas jak sytuacja epidemiczna się unormuje, można będzie pomyśleć o nowej wieloletniej umowie. Jak informuje ZDMiKP przepisy nie pozwalają jedna powierzyć tego zadania dotychczasowemu operatorowi na rok bez przetargu. Stąd też miasto zachęca firmę BikeU do niedemontowania swojej infrastruktury stacji, zaś na rok będzie ogłoszony przetarg. Można odnieść wrażenie, że firma BikeU z racji rozłożonej infrastruktury na terenie Bydgoszczy, będzie miała ułatwioną sytuację w przetargu.
Firma BikeU wygrała przetarg na obsługę systemu od 2018 roku, BRA działa w Bydgoszczy natomiast od 2015 roku.