Efekt cienia na muralu

,,Jak złapać kogoś kto jest cieniem?” – to hasło promujące najnowszy amerykański thriller ,,Gray Man” produkcji Netflixa, który premierę miał 22 lipca, także w Polsce. Nazywany jest on najdroższym filmem wyprodukowanym przez Netflixa, od kilku dni dzieło reklamuje nietypowy mural nieopodal Placu Poznańskiego w Bydgoszczy.

 

Hasło ,,Jak złapać kogoś kto jest cieniem?” nie zostało bowiem namalowane na budynku, ale przyczepiono litery w taki sposób, że spadające na nie światło słoneczne, poprzez efekt cienia tworzą napis.

 

 

 

,,Nieuchwytny oficer CIA odkrywa kompromitujące sekrety agencji. Jego śladem rusza bezwzględny agent socjopata, który wyznaczył nagrodę za jego głowę” – tak opisuje film ,,Gray Man” portal Filmweb. Poniżej można zobaczyć jego zwiastun:

{youtube}bS4rd17G1fA{/youtube}

 

Wspomniany budynek nieopodal Placu Poznańskiego stał się już stałym miejscem ekspozycji murali reklamowych, które cyklicznie się zmieniają. Dość często korzysta z niego też operator VOD Netflix – jesienią ubiegłego roku w tym miejscu promowano film anime z rodzimej sagi o Wiedźminie, autorstwa Andrzeja Sapkowskiego.