W centrum Warszawy pojawią się bilboardy promujące atrakcyjność inwestycyjną Bydgoszczy

W centrum Warszawy pojawią się bilboardy promujące atrakcyjność inwestycyjną Bydgoszczy

Urząd Marszałkowski w grudniu rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie potencjału gospodarczego oraz promocję atrakcyjności inwestycyjnej Bydgoszczy na terenie Warszawy. W centrum stolicy pojawi się 5 bilboardów, na okres przynajmniej 30 dni. Koszt tej kampanii w głównej mierze pokryje Unia Europejska w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

Bilboardy promować będą Miasto Bydgoszcz, a także Bydgoską Agencję Rozwoju Regionalnego. Do przetargu przystąpiła tylko jedna firma – warszawska Cityboard, która zaoferowała nieco ponad 95 tys. zł za całą kampanię. 82 tys. zł pokryte zostanie ze środków europejskich, pozostałe niecałe 15 to zobowiązanie BARR, czyli miasta Bydgoszczy.

 

Kampania zgodnie z warunkami zamówienia musi się zacząć najpóźniej 28 lutego.