Bydgoski jarmark podobał się nie tylko Polakom



Kadr z YouTube / Franuel.TV

Kadr z YouTube / Franuel.TV

Po rozpoczęciu się kolejnej edycji Bydgoskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego mieszkańcy zaczęli tworzyć klipy filmowe, które umieszczali następnie na portalach społecznościowych. Przeglądając serwis YouTube natchnąć możemy się też na dzieła osób zagranicznych, którzy – jak można wysnuć – skoro postanowili zrobić nagranie, to jarmark musiał się im podobać. Te filmy pozostają dalej w internecie i promują Bydgoszcz.

Co jest istotne nie mówimy tutaj o jednym czy dwóch dziełach, ale jest ich więcej. Ciekawym nagraniem jest na pewno umieszczony na kanale Franuel.tv, można powiedzieć rodzinnej telewizji, na której anglojęzyczna rodzina prezentuje swoją kronikę i dzieli się nią ze światem. Materiał poświęcony bydgoskiemu jarmarkowi też jest rodzinny, jest on o tyle ciekawy, że rodzina twórców korzysta z poszczególnych atrakcji i pokazuje je odbiorcy ze swojej perspektywy. Na zauważenie zasługuje też tytuł nagrania, w którym znajduje się zwrot ,,Siper Festive!”, czyli jarmark musi się im się bardzo podobać.

 

Bydgoski jarmark to nie jedyny, jaki w tym sezonie świątecznym pojawił się na kanale, jest bowiem też wizyta we świątecznym Paryżu. Można powiedzieć, że dla Bydgoszczy towarzystwo doborowe.

 

Materiał można obejrzeć:

{youtube}wU0Vi5xp6mM{/youtube}