Brytyjskie media promują Bydgoszcz jako ciekawe miejsce na jednodniowy wypad



Brytyjskie media promują Bydgoszcz jako ciekawe miejsce na jednodniowy wypad

W brytyjskich mediach regularnie pojawiają się publikacje, które sugerują czytelnikowi, gdzie warto warto wyskoczyć z wysp, aby ciekawie spędzić czas, a przy tym nie przepłacić. W tych publikacjach regularnie pojawia się Bydgoszcz jako jedna z tańszych opcji – mówimy o takiej skali, że powoli ciężko tego typu anglojęzyczne publikacje zliczyć. Dzisiaj spojrzymy na propozycje jednodniowych wypadów portalu Metro.co.uk.

,,The shortest flight from UK lets you do a European city break in a day” – to tytuł publikacji, która poświęcona jest szybkim jednodniowym wypadom, czyli wyjeżdżamy tego samego dnia i po intensywnym zwiedzaniu wracamy wieczorem do domu.

 

W publikacji pojawiają się takie propozycje jak Amsterdam, Bruksela, ale też Bydgoszcz oraz duński Aalborg i irlandzki Knock. Bydgoszcz jest reklamowana jako opcja za jedyne 29 funtów w jedną stronę. W publikacji Bydgoszcz jest promowana od strony architektury, Wyspy Młyńskiej oraz Muzeum Mydła i Historii Brudu, które widocznie przebiło się swoją marką poza nasz kraj.