Jarmarki świąteczne w ostatnich latach stały się ciekawym produktem turystycznym. Są one dedykowane nie tylko społecznościom lokalnym, ale także turystom już po właściwym sezonie. Od pewnego czasu możemy dostrzegać to, że jarmarki u naszego niemieckiego sąsiada zaczynają się promować w Polsce – zachęcając Polaków do odwiedzin. Wspólnie z Hotelem Przystań oraz Muzeum Mydła i Historii Brudu realizujemy kilkudniową kampanię w Wielkiej Brytanii.
W Londynie i okolicach oraz Birmingham na Facebook-u wyświetla się poniższy film:
Jest to działanie przede wszystkim pilotażowe, dlatego został zaangażowany niewielkie budżet. Głównie chodzi o zbadanie interakcji i potencjału turystycznego jakim dysponujemy na przełomie listopada i grudnia.
Dlaczego Wielka Brytania? Przede wszystkim dlatego, że tanie linie lotnicze oferują bezpośrednie loty do Bydgoszczy, a dla Brytyjczyków Bydgoszcz jako kierunek turystyczny z uwagi na ceny może być bardzo atrakcyjna Pokazują to zresztą brytyjskie media, które od kilku lat promują Bydgoszcz jako ciekawy kierunek turystyczny z perspektywy Brytyjczyka. Jest to promocja głównie letniej turystyki, dlatego chcemy spróbować ze świąteczną.