W przyszłym tygodniu w Paryżu rozpoczną się Igrzyska Paraolimpijskie, spot pt. ,,The Relay”, co można tłumaczyć jako ,,przekaźnik” opublikował przed kilkoma dniami Apple – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek elektronicznych na świecie. Spot stara się pokazywać, że bycie sprawnym inaczej nie wyklucza przed dążeniem do perfekcji, co jest kluczową cechą sportu. Ważną rolę w tym spocie odgrywa stadion Zawiszy Bydgoszcz.
Przeglądając kolejne kadry spotu obserwujemy znane nam dobrze elementy stadionu Zawiszy, z charakterystyczną błękitną bieżnią. Bydgoski stadion jest tez areną biegu finałowego – ,,Kiedy się ścigam czuję się wolny, czuje się potężny. Czyni to wszystkich równych” – mówi narratorka podczas tej sceny.
Film od środy obejrzało już ponad 6 mln internautów. Niestety zastosowano neutralne kadry, dlatego w żaden sposób odbiorca nie dowiaduje się, że to stadion Zawiszy. Bydgoszczanie oraz sportowcy rywalizujący na Zawiszy bez problemu poznają bydgoski obiekt, ale Apple jak widać nie chciało promować Bydgoszczy.
Spot do obejrzenia na YouTube: