Firma PRESS-SERVICE opracowała zestawianie wartości promocyjnej udziału miast w popularnych serialach telewizyjnych. Bydgoszcz występująca w kilku odcinkach ,,Prawa Agaty” stacji TVN nie znalazła się nawet w pierwszej dziesiątce.
Badanie dotyczy okresu od stycznia do czerwca obecnego roku. Zdaniem PRESS-SERVICE na udziale w serialu najbardziej zyskał Sandomierz znany z produkcji TVP ,,Ojciec Mateusz”. Ten udział przełożył się na 592 publikacje medialne reklamujące miasto. W większości w mediach ogólnopolskich.
Drugie miejsce przypadło Łodzi za serial ,,Komisarz Alex”. Trzecie miejsce przypadło stolicy Polski, która stała się najpopularniejsza w mediach społecznościowych. Prasa najczęściej pisała o serialach ,,Rodzinka.pl”, ,,Barwy Szczęścia”.
W pierwsze dziesiątce znalazł się także Toruń za serial ,,Lekarze”.
W niewielkim stopniu poza media regionalne przedostały się natomiast informacje o miastach występujących w serialu „Prawo Agaty”: Bydgoszczy – czytamy w materiale opracowanym przez PRESS SERVICE.