Przy węźle Tryszczyn drogi ekspresowej S-5 powstaje most nad Brdą, który będzie największym obiektem inżynieryjnym w ramach budowanej półnono-zachodniej obwodnicy Bydgoszczy (jako elementu drogi ekspresowej S-5). W ostatnim czasie udało się połączyć montowane po obu brzegach elementy konstrukcji mostowej.
Ostatnio o drodze ekspresowej S-5 mówi się głównie z niepokojem, za sprawą problemów z jednym z wykonawców. Takich problemów nie ma jednak na odcinku Tryszczyn – Aleksandrowo, którego głównym wykonawcom jest konsorcjum z liderującą firmą INTEROR Sp. z o.o. Prezentujemy zaawansowanie prac przy budowie węzła Tryszczyn (będącego skrzyżowaniem z drogą krajową nr 25) oraz mostu nad Brdą.
Długość wspomnianego odcinka wyniesie 14,7 km. Wartość zamówienia wynosi 369 mln zł. Z danych z lutego zaawansowanie rzeczowe prac oceniono na 49,49%.