Після набуття Україною членства в ЄС, до якого так прагне вступити український народ, транс’європейська транспортна мережа TEN-T охопить і українську територію.
Згідно з початковими концепціями, Кременчук може стати частиною мережі TEN-T як мультимодальний вузол, завдяки своєму розташуванню на річці Дніпро, що має великий вплив на розвиток транспортної інфраструктури. Бидгощ, місто-партнер Кременчука в Польщі, також має амбіції стати важливим транспортним вузлом, тож тут відкривається ще одна можливість для міжнародної співпраці.
12 травня 2022 року Україна підписала угоду з Європейським Союзом про орієнтовний маршрут мережі TEN-T в Україні. Важливо зазначити, що робота над майбутнім проектом TEN-T в Україні триває з 2017 року, в той час як в Європейському Союзі мережа TEN-T була створена лише у 2013 році. Перевагою Кременчука є його географічне розташування над Дніпром, головній річці України, яка була визнана потенційним внутрішнім водним шляхом у мережі TEN-T; для порівняння, у Польщі річки Вісла та Одра не входять до мережі TEN-T, і немає жодної можливості змінити цю ситуацію, тому Україна, безумовно, має набагато більший потенціал внутрішніх водних шляхів, ніж Польща.
Залізничний маршрут мережі TEN-T проходить через місто Кременчук. Він не має першорядного значення, але це робить місто потенційним перевантажувальним терміналом із залізничного на внутрішній водний транспорт. Кременчук також має аеропорт, який можна використовувати як вантажний термінал, тому місто може поєднувати три або навіть чотири види транспорту (залізничний, водяний, автомобільний та повітряний).
Все це свідчить про те, що термінали в Кременчуку можуть стати важливими елементами в майбутній торгівлі між Європою та Азією, беручи участь у перевезенні вантажів між європейськими терміналами, такими як Бидгощ, і чорноморськими портами, через які вантажі будуть транспортуватися морем до Туреччини або Грузії, а також через Близький Схід до Китаю або Індії.