Na przekonywanie nas do inwestycji wodociągowych ratusz wydał 20 tys. zł. Kampanie obsługiwała warszawska agencja



Inwestycje związane z budową kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjnymi dają się odczuć bydgoszczanom z powodu utrudnień komunikacyjnych, w sierpniu w serwisie YouTube oraz w różnych serwisach internetowych za pośrednictwem Google Adsense prowadzona była kampania prezentująca te inwestycję jako potrzebne, przy tej okazji promowano ratuszowe media ,,Bydgoszcz Informuje”, elementy graficzne tej marki były bowiem eksponowane.

 

Jak udało nam się ustalić kampanię promocyjną w serwisie YouTube oraz Google Adsense obsługiwała warszawska firma SocialTime. Według rejestru umów zawartych przez ratusz otrzymała ona za to 20 tys. zł. Szacowany zasięg kampanii wynieść mógł nawet ok 2 mln wyświetleń. Z naszych ustaleń wynika, że z usług tej agencji kilka tygodni później korzystali politycy w kampanii wyborczej.

 

Prezes pracuje w IBRIS

Prezes SocialTime w mediach społecznościowych figuruje jako pracownik agencji sondażowej IBRIS, z której usług korzysta również Miasto Bydgoszcz.