Quiosque zaprezentowało w Bydgoszczy kolekcję dla kobiet na wiosnę i lato. Marka kapitałowo związana z miastem

Quiosque zaprezentowało w Bydgoszczy kolekcję dla kobiet na wiosnę i lato. Marka kapitałowo związana z miastem

Historia marki Quiosque rozpoczęła się na początku lat 90. w salonie przy ulicy Długiej. Przez kolejne dekady zmieniały się trendy, handel przeniósł się głównie do galerii handlowych, po ponad 30 latach Quiosque to ponad 160 salonów w całej Polsce. Główna siedziba mieści się w budynku K3 przy Placu Kościeleckich.

 

– Zmiany są potrzebne. Zmiany, które się toczą na wewnątrz widać na zewnątrz, więc mamy nadzieję, że kolekcja się spodoba – mówiła w czasie czwartkowej prezentacji Monika Lemańska – Marka Quiosque powoli ma taką misję by się stać brand housem. Wszyscy znają na pewno brand house of Gucci, to być może za jakiś czas powiem house of Quiosque.

 

W nadchodzącym sezonie marka inspirowała się miejscami, w których kobiety pragną czuć się wyjątkowo. Tym sposobem powstała kolekcja, której przewodzi hasło „na każdą okazję” – by czuć się pięknie, swobodnie i komfortowo w domu, w pracy, na weselu czy w podróży. Dominującym odcieniem jest koral – kobiecy i ciepły w odbiorze. Wiodącymi elementami delikatne szyfony, zwiewne wiskozy, falbany czy kobiece, finezyjne dekolty. Wszystko to okraszone kwiatowymi, biżuteryjnymi dodatkami. Nie zabrakło garniturów w odważnych kolorach, klasyczny jeansów czy romantycznych, roślinnych wzorów na sukienkach, z których słynie marka. Podczas prezentacji stylizacje uzupełniała biżuteria marki MaraSimSim – Nasza kobieta Quiosque jest w podróży – w podróży przez życie. Chcieliśmy w kolekcji uzupełnić każdą potrzebę, w której ona w tej podróży jest – idąc na okazję w domu, na okazję publiczną, do pracy, czy spędzić czas w ogrodzie bardziej casualowo. Więc tak naprawdę w kolekcji znajdziemy uzupełnienie każdej potrzeby – podkreślała Lemańska.

 

 

Fot: Immobile

 

Przy okazji prezentacji nowej kolekcji, zaprezentowano też buty polskiej produkcji Akardo, które również można kupić w sieci sprzedaży Quiosque.

 

Od 2021 roku marka jest częścią giełdowego konglomeratu Grupy Kapitałowej Immobile, obecnej na warszawskiej giełdzie od 2007 roku. Budynek K3 należący do Immobile jest głównym miejscem, gdzie projektowane są kreacje. Sama prezentacja odbyła się w przestrzeni restauracji La Rosa, również zlokalizowana w tym budynku. Dosłownie kilka dni temu do konglomeratu Immobile przystąpiła kultowa marka zegarków Błonie.

[iframe width=”419″ height=”236″ src=”https://www.youtube.com/embed/C3ehINzoHro” title=”YouTube video player” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share” allowfullscreen ]