Bydgoszcz promuje w internecie niemiecki koncern za darmo

Autorom najnowszej kampanii reklamowej niemieckiego producenta wyrobów czekoladowych ,,Milka” należą się gratulacje dobrze wykonanej roboty. Firma ogłosiła bowiem konkurs na najmilsze miasto w Polsce, internauci walczą, aby ten tytuł trafił do ich miasta, a ,,Milka’ ma dość tanią reklamę. W Bydgoszczy autorzy tej kampanii mogą jednak liczyć także na przychylność samorządu.

Do głosowania na Bydgoszcz nawołuje bowiem dzięki oficjalnemu kanałowi w serwisie Facebook – Urząd Miasta Bydgoszczy. I być może zajęcie wysokiego miejsca w tym plebiscycie przyniesie Bydgoszczy jakieś korzyści promocyjne, tylko czy bilans tego działania będzie na pewno dodatni?

 

W sytuacji, gdy stan polskiej, a także bydgoskiej gospodarki się pogarsza, coraz więcej uwagi poświęca się patriotyzmowi ekonomicznemu. Czyli budowaniu świadomości, aby kupować produkty wyprodukowane w Polsce, a najlepiej w danym regionie. W ten sposób pieniądze, które wydajemy w sklepie trafiają do rodzimych firm i poprawiają ich kondycje. Warto zwrócić uwagę, że taka podstawa jest bardzo powszechna w najsilniejszych europejskich gospodarkach.

 

Samo tworzenie kampanii promujących patriotyzm gospodarczych, to jednak za mało. Bowiem wiele osób mimo, że go popiera, to niekoniecznie jest on elementem ich życia codziennego.

 

Włączając się w akcję niemieckiej firmy, to wspieramy przede wszystkim gospodarkę tego kraju, chodź np. część wyrobów czekoladowych firmy ,,Jutrzenka” produkowana jest w Bydgoszczy.