Ratusz szuka sponsora tytularnego dla budowanej hali sportowej

Fot: UMB

Prezydent ogłosił konkurs, który ma rozstrzygnąć o tym jaka nazwę będzie nosiła budowana obok ,,Łuczniczki” hala rozgrzewkowa oraz jakie będzie jej logo. W ten sposób miasto chce obniżyć koszty utrzymania hali.

Będąca w fazie budowy hala będzie obiektem dodatkowym dla funkcjonującej już ,,Łuczniczki”. Widownia na tej hali rozgrzewkowej wynosić ma bowiem niecałe 1,5 tys. miejsc. Urząd Miasta liczy jednak, że uda się pozyskać sponsora tytularnego, który za prawo do nazwy obiektu oraz umieszczenia swojego logo, pokryje część kosztów jej utrzymania. Hala ma służyć koszykarzom Astorii i Artego do rozgrywania meczy ligowych.

 

Na mocy zarządzenia prezydenta Rafała Bruskiego powołano specjalną komisję konkursową, która do 25 lipca przyjmuje oferty od podmiotów zainteresowanych sponsoringiem.

 

Umowa sponsorska ma zostać zawarta na co najmniej 5 lat.

 

Taka forma partnerstwa prywatno-publicznego jest w Polsce w ostatnim czasie dość modna. Stadion Legii Warszawa nosi nazwę Pepsi Arena, zaś hala sportowo-widowiskowa w Łodzi Atlas Arena. Niemiecki Bayern Monachium rozgrywa swoje mecze z kolei na Alianz Arenie.