W kryzysie oszczędności na promocji? Nie nad Brdą



Fot: Paweł Zielke

PortalSamorządowy przeprowadził analizę wydatków jakie chcą ponieść miasta wojewódzkie w roku 2013. Zauważyć można tendencję oszczędzania w czasie kryzysu, gdyż miasta wojewódzkie chcą wydać na promocję 88 mln złotych, czyli o 22 mln złotych mniej niż w ubiegłym roku.

Bydgoszcz kryzysem się jednak nie przejmuje i nakłady na promocję planuje zwiększyć. Budżet promocyjny na poziomie 12 mln złotych sprawi, że co dziesiąta złotówka jaką wydadzą miasta wojewódzkie na promocję, będzie pochodzić z naszego miasta.

 

Pieniądze głównie przeznaczone będą na promocję po przez sport i kulturę. Ratusz liczy, że pozwoli to przyciągnąć nowe inwestycje i studentów do Bydgoszczy. Dość sporą pozycją w budżecie promocji jest organizacja festiwalu filmowego ,,Camerimage”, który będzie kosztował podatników 2,5 mln złotych. Sporo zapłacimy także za Mistrzostwa Świata w Biegach Przełajowych, które odbędą się za dwa tygodnie oraz Grand Prix na żużlu.