Park Solankowy może stać się najlepszym produktem turystycznym 2013 roku

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna wręczyła w ubiegłym tygodniu prezydentowi Ryszardowi Brejzie statuetkę i certyfikat potwierdzający nadanie tytułu ,,Najlepszego Produktu Turystycznego Regionu 2013” dla Parku Solankowego w Inowrocławiu.

W skali województwa kujawsko-pomorskiego Inowrocław uzyskał zatem już pewien prestiż. Przyznanie tego certyfikatu otwiera także drogę do udziału w ogólnopolskim plebiscycie na ,,Najlepszy Produkt Turystyczny 2013”, który organizowany jest przez Polską Organizację Turystyczną.

 

Regionalna kapituła doceniła między innymi oddaną do użytku w tym roku Pijalnię Wód Mineralnych, która mieści się na terenie Solanek.

Nie pozostaje nam więc nic innego niż trzymać kciuki za Park Solankowy.

 

Kilka dni temu zakończył się natomiast inny plebiscyt który Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła wraz z portalem Wirtualna Polska. Internauci za najciekawszą atrakcję w roku 2013 uznali Chmielaki Krasnostawkie. Niewiele mniej głosów zdobyły inowrocławskie Solanki. Pozostałe wydarzenia znalazły się daleko w tyle.