Polska sieć supermarketów się zmienia

Jednym z pierwszych zmodernizowanych sklepów sieci Mila jest placówka mieszcząca się przy ulicy Emilii Plater w Inowrocławiu. W czwartek miało miejsce specjalne otwarcie dla klientów, podczas którego przygotowano specjalny poczęstunek wykonany przez dostawców produktów spożywczych.

 

Mila jest marką ogólnopolską (powstała na skutek podziału marki Polo Market), ale dość duża część sklepów mieści się na Kujawach. Zresztą to od naszego regionu rozpoczęła się wielka ekspansja tej marki.

 

Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. Charakteryzuje nas miła obsługa oraz wyjątkowe promocje. Głównym celem strategii asortymentowej jest realizacja wszystkich potrzeb klienta w codziennych zakupach, tak aby znalazł wszystko to, czego potrzebuje w jednym miejscu. W sieci Mila, dostępnych jest 6000 artykułów, z których gro, to oferta artykułów świeżych – czytamy w oficjalnym komunikacie.

 

Siec supermarketów Mila opierająca się o polski kapitał, dość dobrze radzi sobie w rywalizacji z zagranicznym kapitałem, który cały czas prowadzi eksploatację na polskim rynku.