Właściciel Facebooka zapowiada już kolejne zmiany



W pierwszej połowie stycznia pisaliśmy o tym, iż właściciel Facebook Mark Zuckerberg poinformował o nowej polityce jego serwisu, która zakłada ograniczenie wyświetlania się treści marketingowych oraz informacyjnych. Efekty tych zmian są już dzisiaj odczuwalne. Okazuje się jednak, że to nie koniec.

Stworzyliśmy Facebooka, aby pomóc ludziom być w bliskim kontakcie z osobami dla nas ważnymi – napisał Mark Zuckerberg na swoim profilu w pierwszej połowie stycznia. Jak tłumaczył, treści związane z aktywnością naszej rodziny oraz przyjaciół, znalazły się w cieniu wpisów o charakterze komercyjnym. Dlatego też Facebook przechodzi obecnie duże zmiany wewnętrzne.

 

Zmienić ma się jednak więcej – Facebook zamierza bowiem przyjrzeć się treścią informacyjnym bliżej – Priorytetem jest wiarygodna informacja oraz informacja lokalna – pojawia się zapowiedź. Facebook zamierza przyjrzeć się z jednej strony źródłom informacji, ale też ograniczyć – sensacje.