Kampania Radia PiK za ponad 100 tys. zł

Za półtora miesiąca kampanii wizerunkowej naprzeciwko dworca PKP Radio Pomorza i Kujaw zapłaci firmie Remedia 24 tys. zł, wynika z informacji jaką udzieliła nam rozgłośnia. Za całą kampanie Radio PiK zapłaci 95 tys. zł netto, z VAT-em wartość zamówienia opiewa na 116,8 tys. zł.

 

Radio przyznaje w odpowiedzi na nasze pytania, że wyłączono zastosowanie ustawy o zamówieniach publicznych – przepisy prawa w tym wypadku nie wymagają formalnego postępowania – poinformowano nas – nie mniej jednak Radio PiK SA skierowało zapytania ofertowe do dwóch innych podmiotów.

 

Oferta firmy Remedia, jak wynika z tych wyjaśnień była najkorzystniejsza. Gdyby zastosowano tryb przetargowy, wówczas w Biuletynie Informacji Publicznej opublikowane musiałoby zostać zestawienie ofert oraz wag poszczególnych elementów oceny postępowania.

 

Najdroższym elementem kampanii było zagospodarowanie ściany przed dworcem PKP, w okresie od 15 lipca do 30 sierpnia, za 24 tys.zł. Natomiast 13 tys. zł kosztowało reklamowanie Radia na megaboadzie na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej i Fordońskiej w dniach 1-14 sierpnia. 17,4 tys. radio zapłaci za oklejenie i ekspozycję do końca roku reklamy na dwóch wagonach tramwajowych. Za wystawienie namiotu oraz dwóch balonów podczas organizowanej w dniach 13 i 14 lipca przez firmę Remedia Kolacji Radio PiK musi zapłacić 5,6 tys. zł.

 

Do sprawy wrócimy we wrześniu, gdy powinny być już wystawione wszystkie faktury, w celu sprawdzenia czy nie pojawiły dodatkowe koszty.