Dzisiaj startuje nasz serwis – LandTravel.pl, którego celem jest promowanie walorów turystycznych regionu. Serwis tworzony jest pod odbiorców z zewnątrz, skupiamy się zatem na najważniejszych informacjach pokazujących potencjał turystyczny oraz poprzez poradniki ułatwiamy pobyt. Start projektu zimą ma pokazać, że widzimy potencjał turystyczny także w grudniu, gdy możemy próbować przyciągać jarmarkiem świątecznym. To zapewne widzą też przedsiębiorcy, bowiem w tym roku mamy dość bogatą ofertę rejsów pod mostem na którym odbywa się jarmark.
LandTravel to całkowicie prywatne przedsięwzięcie. W odróżnieniu od podobnych publicznych usług chcemy stawiać na nowe technologie, treści filmowe oraz wejść na zupełnie nowe płaszczyzny. Jednym z pomysłów jest plan przygotowania treści w języku arabskim, gdyż przykład Zakopanego pokazuje, że Polska może być atrakcyjna turystycznie w krajach arabskich.
Wykorzystując najnowsze badania chcemy budować też tożsamość turystyczną podkreślając przebieg historycznego Bursztynowego Szlaku oraz utożsamiania Bydgoszczy ze starożytnym miastem Askaukalis w oparciu o mapę Klaudiusza Ptolemeusza znalezioną w Aleksandrii.

Zapraszamy na: https://landtravel.pl/






